Trött idag!

Vaknade idag med ett leende på läpparna men det försvann ganska fort då jag märkte att det bara fanns kallvatten i duschen... :/ *lipade* Och föresten så är det ju två veckor sen nyår och tre sen julafton och har ännu inte hunnit återhämtat mig :| .... Var på stan, hade ganska kul för det finns bra med shopping i Piteå. Dagens outfit kommer senare :) efter stan stack jag iväg och tränade det gick bra faktiskt men jag var ganska trött :P efter träning bar det iväg hemåt datorn stod på vilket är positivt och baconost fanns också tillgängligt *lycklig* ;) Nu blir det ett varmt bad+brun facemask sen sängen, nattinatti.

ps: Vad menas med XoXo ?!

Pussar å kramar från girlNO1:D



Dagens låt, blir att somna sött till den, just love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0