HATA FUSKARE!

Ännu en dag som gått nu, hänt väldigt mycket idag kan jag säga er! Dagen började bra, var på stan men hittade tyvärr ingen fin topp men däremot så hittade mig ett jättepar fina skor som jag hade tänkt ha till helgen då jag ska hälsa på mina vänner i ostvik! :) Tog mig en kopp choklad och en macka på Nodo, de var riktigt gott men ganska dyrt så blir väl inte att äta där så ofta. På väg hem så utmanade min pappa mig i monopol och självklart kan man inte tacka nej till en sån förfrågan! Jag säger precis som min pojkvänn brukar säga när han sitter och spela dataspel, jag hatar fuskare... Min pappa fuskade till sig en massa hotell då jag inte såg på, jag märkte det efter ett tag då vi nästan spelat klart, så rent ut sagt så vann pappa, men han fuskade så jag tar det som att jag vann :D
Det var ett par såna här jag köpte, jag tycker dom var jätte fina, kommer passa riktigt bra till min nya kjol som ja fick av mamma i julklapp :)

Men nu är det dags att försöka sova, ska nämligen besöka min nya skola imorgon!

Puss! ;)

Kommentarer
Postat av: hahahaah

hahahahahaahahahahahaha

2009-01-15 @ 22:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0